Sunday, September 20, 2009

Elmaradás

Tudom, hogy elmaradásban vagyok az események rögzítését illetően, de legalább papírformában folyamatosan bővül a naplóm. Amint lesz rá időm, begépelem, ígérem!

Az elmúlt napokban a netezés autókeresést és háznézést jelentett. Tegnap is este 10-től éjjel 3-ig ezzel foglalkoztam.

Viszont az előbbi véget ért, mert végül Ellerslie-ben az autópiacon vettem magunknak egy 18 éves Nissan Bluebird-öt. Korához képest nagyon jól megy, voltam ma át a North Shore-on, semmi gondom nem volt vele, sőt igen kellemes volt vezetni. Íme néhány kép róla:

Nem szép, sőt inkább csúnyácska, eléggé kocka őkelme, de egy OLAP-os embernek ez egyáltalán nem gond

Bencének találtam még egy ilyen vízhatlan anorákot, oltári jól nézhetne ki benne

Holnap utazom Wellingtonba, de majd tényleg igyekszem frissen tartani a blogot az eseményekkel.

Köszönöm a türelmet és a kitartást

No comments:

Post a Comment