Monday, September 21, 2009

King of Europe Cluj-Napoca - impresii și fotografii

Ei bine, n-a fost atât de bine organizat pe cât mă așteptam. Am ajuns abia ieri, pentru a doua zi de competiție și am rămas dezamăgit. Am plătit 20 de lei intrarea ca să aștept 2, 3, 4, chiar 5 minute între schimbările de piloți și mașini, ceea ce a transformat evenimentul într-unul destul de plictisitor.

Totodată, așa-zisul “salon de tuning” a fost o dezamăgire totală. 10-15 mașini expuse afară, destul de aproape una de alta, fete puține și neinteresate de fotografi.

Spectatorii, cel puțin cei din jurul meu, au fost aproape nesimțiți și nu prea aveau ce căuta la un astfel de eveniment. Toată lumea vorbea de Tengu, deși cred că jumătate din ei nu auziseră de el până acum patru-cinci zile. În câteva curse, Tengu a pierdut în fața unor drifteri din străinătate, iar câștigătorii nu au avut parte de aplauze, ci de huiduieli.

Nu mai zic de tarabele cu mici și bere, care au transformat competiția într-o mică serbare câmpenească.

Am făcut puține fotografii și le-am pus aici.

No comments:

Post a Comment